دختر بچه ها روحيه لطيفي دارند

بهترين مشاوران ايران ، كودك، خانواده و شغلي

دختر بچه ها روحيه لطيفي دارند

۱۲ بازديد

وقتي كودكان بزرگ تر شده و پا به سنين ۴ يا ۵ سالگي مي گذارند، بيش از هر چيز دوست دارند در محل يا مكاني كه بازي مي كنند، محلي شاد و مطابق با ايده هاي خودشان باشد.

 

كودكان تا قبل از اين سن در هر جايي از خانه به بازي مشغول مي شوند ولي بعد از آن دختر بچه يا پسربچه دوست دارد در محلي خاص از خانه و بخصوص اتاق خودش مشغول بازي باشد. كودك اگر اتاق خود را مطابق با ميل و آرزويش پيدا نكند، تمايلي به بازي در آن پيدا نخواهد كرد؛ بنابراين توجه به خواسته ها و تمايلات كودك اهميت زيادي دارد.

 

اتاق دختربچه با پسربچه هميشه متفاوت است. گذشته از اين كه والدين سعي مي كنند با تفكيك رنگ اتاق و اسباب و وسايل، تفاوت اتاق دختر و پسر را نشان دهند. دختران و پسران نيز بعدها خودشان در رنگ و چينش اتاق و حتي شكل قرار گرفتن تابلوها و تصاوير روي ديوار دخالت كرده و خودش در اين زمينه نقش تعيين كننده دارد. بسياري از دختربچه ها روحيات لطيفي دارند و در رؤياها و آرزوهايشان زندگي مي كنند.

 

اگر كودك دختري تصوير پروانه زياد كشيد و يا به پروانه ها زياد علاقه نشان داد، والدينش بايد بدانند او روحيه بسيار لطيف و شادابي دارد و بهتر است با طرح ريزي يك دكوراسيون دربر گيرنده تصاوير پروانه اي او را كمي به خواسته هاي پروانه اي اش نزديك كنند. نصب پروانه اسباب بازي و يا برچسب هاي پروانه اي روي ديوار و كمد و يا تخت كودك به او كمك مي كند تا روحيات شاد و لطيف خود را دست كم نگرفته و از بازي در اين اتاق رؤيايي لذت ببرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد