مركز مشاوره تلفني

بهترين مشاوران ايران ، كودك، خانواده و شغلي

مركز مشاوره تلفني

۲۵ بازديد

تاثير مشاوره تلفني با روانشناس كودك:

بطور كلي مشاوره تلفني ارتباط بين دو نفر است كه از طريق تلفن برقرار مي كنند . در واقع تعامل و ارتباط بين كسي كه بعنوان تماس گيرنده تماس گرفته و مشاوره ي كه بعنوان پاسخگو تماس است .

از مزاياي مشاوره تلفني :

علاوه بر دليل فاصله و مسافت ، ممكن است امكان برقراري رابطه حضوري نباشد .

فوريت نياز تماس گيرنده باشد يعني تماس گيرنده مي تواند فوري با تماس تلفني با مشاوران نياز و يا مشكل خود را بدون داشتن اضطراب يا خجالت و در اعتماد كامل مطرح كند و راهنمايي لازم را براي حل مشكل خود پيدا كند.

زماني كه مشاوره از تماس گيرنده ميخواهد مشكل خود را بيان كند در واقع به او توانايي تصميم گرفتن را ميدهد و همچنين مسائل را ساده تر ميكند تا راجع به آن به نتيجه مطلوبي برسد .

زمانيكه فرد زمان و فرصت براي مراجعه به روانشناس حضوري را ندارد و يا اينكه نميخاهد هويتش جايي از مراكز باشد با مشاوره تلفني تماس مي گيرد و با مشاوره اين مسائل را مطرح مي كند و مشاوره مي تواند با در نظرگرفتن هيجانات و احساسات و يا رفتارها ،اضطراب ،افسردگي ،زور گويي كودك در مدرسه يا خانه ،ترس ، لجبازي ، پرخاشگري وبسياري از مسائل ديگر را شناسايي كند و ديد بهتري به تماس گيرنده بدهد تا او را آرام كند .

تاثير مشاوره تلفني در تربيت سالم كودك :

مشاوران كودك مي توانند بر آگاهي و شناخت تربيتي كودكان و برخورد هاي مناسب با آنها در اختيار والدين قرار دهند .

والدين با برقراري تماس با مشاوران تلفني و با گرفتن كمك از مشاوران در شيوه  هاي صحيح فرزند پروري ، رفع رفتارهاي بد كودك ، پرخاشگري ، لجبازي ، بازيگوشي و يا حتي داشتن كودك موفق ، شاد و باانگيزه ، باهوش و همچنين هزينه هاي كه هم بر فرد و هم بر جامعه تاثير گذاشته است آگاه شوند .

خدمات مشاوره تلفني:

مشاوره تلفني با روانشناس كودك مي تواند صدها ايده در مورد رشد و شخصيت كودك و يا چگونگي دستور دادن كه همان چگونه حرف شما را گوش دهند بدون اينكه اعصباني شوند و ديگر اينكه راهي براي مقابله در برابر رفتارهاي قشقرقي و بدخلقي كودكان ياري دهند . ازجمله اين رفتارها : چگونگي روابط اجتماعي ، روابط عاطفي ،آموزش مهارت نه گفتن به كودك ، اموزش به نوبت صحبت كردن ، درس ادب و نزاكت به كودكان را ميتوان اشاره كرد .

ميتوانيد براي دريافت اطلاعات و راهنمايي هاي بيشتر در اين خصوص با تماس با مشاوران تلفني و آنلاين ياري بگيريد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد