مشاوره كودك تلفني رايگان

بهترين مشاوران ايران ، كودك، خانواده و شغلي

مشاوره كودك تلفني رايگان

۱۰ بازديد

 

مشاوره كودك تلفني رايگان

بسياري افراد در سنين كودكي با مسائل و مشكلات روبه رو بوده اند اما والدين و خانواده هاي آنان بنا به دلايلي به اين مشكلات بر توجهي كرده اند حال در سنين جواني و بزرگسالي اين افراد دچار مشكلاتي جدي شده اند لزوم دريافت مشاوره در سنين كودكي اينجاست كه نمايان مي شود .

دكتر روانشناس كودك بايستي دانش و تجربه كافي در اين زمينه را داشته باشد و با راهنمايي صحيح والدين آنان را براي كمك به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره كودك تلفني رايگان چه كاري صورت مي گيرد ؟ 

در فرآيند مشاوره رفتاري كودكان به صورت كاربردي مسائل را ياد مي گيرند. به اين معني كه با كودكان خردسال با كل خانواده با ابزارهاي نقاشي، بازي و صحبت كردن مراحل درمان پيش مي رود.

روانشناسان كودك براي كودكان و نوجوانان بزرگتر بر روي فعاليت ها و افكاري متمركز مي شوند كه بر مهارت هاي مورد نيازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بيان مي كنند و با هم به حل مسئله مي پردازند.

مشاور كودك و نوجوان ، بچه ها را حمايت و تحسين مي كند، زيرا بچه ها اين كار او را ياد مي گيرند. مشاوره كودكان به كودكان كمك مي كند كه به خود باوري برسند و نقاط قوت خود را پيدا كنند. درمان، الگوهاي تفكر مفيد و عادات رفتاري سالم را ايجاد مي كند.

روانشناس ممكن است كودك و پدر و مادر را با هم ملاقات كند يا تنها با كودك ملاقات كند. اين مسئله بستگي به سن كودك دارد. درمانگر ممكن است با والدين نيز ملاقات كند تا راهنمايي ها و راهكارهاي خود را براي كمك به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره كودك تلفني رايگان

مدت زمان درماني بستگي به اهداف شما و متخصص كودك شما دارد. اغلب اوقات يك درمانگر ممكن است با كودك شما يك بار در هفته براي چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و يا دو جلسه در هفته .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.