مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97

بهترين مشاوران ايران ، كودك، خانواده و شغلي

مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97

۲۴ بازديد

مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷

بعد از چند سال تلاش فراوان و اميد به موفقيت در كنكور سراسري ۹۷، آزمون كنكور آخرين پله اي است كه بايد از آن عبور كرد تا قدم محكمي رو به اهداف برداشت. هرساله تعداد افراد زيادي خود را در اين آزمون رقم ميزنند. بعد از پشت سر گذاشتن كنكور نوبت به انتظار براي اعلام نتايج كنكور سراسري 97 ميرسد.

تاريخ و زمان دقيق اعلام نتايج كنكور 97 از طرف سازمان سنجش اعلام شد و در نيمه دوم مرداد ماه 97 نتايج كنكور سراسري در سايت سنجش اعلام خواهد شد.

نتايج كنكور سراسري بر اساس زمانبندي در دو نوبت اعلام خواهد شد:

  • اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 
  • اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ در قالب كارنامه منتشر خواهد شد كه شامل: رتبه كشوري، رتبه منطقه، رتبه زيرگروهها، درصد نمره هاي دروس مي باشد.

بعد از منتشر شدن نتايج اوليه كنكور داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، انتخاب بر اساس اولويت هاي انتخابي خود انتخاب رشته مي كنند و مي توانند تا 150 اولويت انتخاب كنند. دقت در اين مرحله اهميت زيادي دارد چون بايد اولويتها را بر اساس شانس قبولي خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمايند.

براي مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ بر روي لينك آن كليك نماييد.

 

مشاهده نتايج كنكور 97

زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري 97 

بعد از مرحله انتخاب رشته كنكور سراسري 97 در نيمه دوم شهريور ماه نتايج كنكور سراسري 97 از طريق سايت درخت دانش منتشر مي شود و داوطلبان در صورت قبولي فقط يك جواب قبولي دانشگاه مورد نظر خود را مي توانند مشاهده كنند. بعد از اين مرحله ثبت نام در رشته قبولي مي باشد و داوطلبان بايد در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمايند. داوطلباني كه در دانشگاههاي روزانه پذيرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه يكسال از شركت در كنكور سراسري محروم مي شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، كارنامه نهايي كنكور يا كارنامه سبز منتشر مي شود و كارنامه همه داوطلباني كه انتخاب رشته نموده اند منتشر مي شود در كارنامه نهايي كنكور همه كد رشته هاي كه در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولي و رتبه داوطلب در آن كد رشته مشخص مي شوند.

مشاوره و راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ مهمترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زيرا كه تمامي تلاش ها و اهداف يك دانش آموز در اين مرحله وارد مسير ديگري شده و به نتيجه نزديكتر مي شود. اما گاهي مشاهده مي كنيم متاسفانه به دليل عملكرد ضعيف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته اي را كه شايسته رتبه اكتسابي اوست كسب نخواهد كرد. نحوه صحيح انتخاب رشته در زندگي تحصيلي و شغلي دانش آموز و ساختن آينده اي روشن كارساز است.

از آنجا كه كنكور سراسري از سال 92 به بعد با كنكور دانشگاه آزاد يكي شده است، اما مسير انتخاب رشته دانشگاه دولتي و دانشگاه آزاد كاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته كنكور سراسري بايد در سايت سنجش اقدام به انتخاب 150 كد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت آزمون مي توان فقط 20 انتخاب را برگزيد.

"با انتخاب رشته درست و منطقي با در نظر گرفتن فاكتورهاي انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آينده تحصيلي و شغلي و مسير زندگيمان را عوض كنيم"

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته كنكور منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور 97 و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري 97 باشند.

براي ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته كنكور سراسري 97 ميتوانيد و همچنين افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره عضو كانال تلگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش بشيد و يا از مي توانيد به سايت درخت دانش مراجعه كرده و از طريق شماره تماس موسسه با مشاوران مجرب انتخاب رشته كنكور سراسري درخت دانش در تماس باشيد.

آدرس كانال تلگرام: https://t.me/derakhte_danesh

آدرس سايت جامع درخت دانش: www.derakhte-danesh.com

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97

با توجه به نتايج كنكور سراسري دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چراكه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون(بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

دانشگاه آزاد در دوره هاي كارداني و كارشناسي بدون آزمون دانشجو مي پذيرد، براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ۹۷ خود متوجه اين موضوع باشيد كه خيلي از واحدهاي دانشگاه آزاد بدون كنكور از درجه علمي بالايي برخوردار مي باشند، و هيچ تفاوتي بين با كنكور و بدون كنكور نداريم براي اطلاعات بيشتر بر روي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۷ كليك نماييد.

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.